Mindent a Forma 1-ről
Mindent a Forma 1-ről

Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Lnkcsere
https://www.google.com/ping? sitemap=//forma1tortenet.gportal.hu/sitemap.xml My AMP Page

forma1tortenet

https://dollarnyero.blogspot.com

https://pipikerozella.blogspot.com

http://mihalyfogas-dollarnyero.blogspot.com

https://alternativenergiak.blogspot.com

//finescoop.gportal.hu ekszerteknosok

https://www.amazon.com/

http://11finn.blogspot.com

http://1ujrahasznosit.blogspot.com

 http://11otthon.blogspot.com

http://gyogyvi.blogspot.com

https://netespenzforrasok.blogspot.com/

 https://dollarnyero.blogspot.com/

https://pipikerozella.blogspot.com/

 http://mihalyfogas-dollarnyero.blogspot.com

/ https://alternativenergiak.blogspot.com/

 //havifix.gportal.hu //peptid.gportal.hu

A Google LLC amerikai, tőzsdén bejegyzett részvénytársaság, amit eredetileg zártkörűen működő társaságként alapítottak 1998-ban, és aminek a nevéhez fűződik a Google keresőmotor kifejlesztése és üzemeltetése. A Google központja a „Googleplexben” található, Kalifornia államban, Mountain View-ban. Wikipédia Elnök-vezérigazgató: Sundar Pichai (2015. okt. 2.–) Felkapott Alkalmazottak száma: 114,096 (Q3 2019) Alapítva: 1998. szeptember 4., Menlo Park, Kalifornia, Egyesült Államok Anyaszervezet: Alphabet Inc. (2015–) Leányvállalatok: YouTube, Google.org, Firebase, Dialogflow, TOVÁBBIAK Alapítók: Larry Page, Sergey Brin Fejlesztők: Google LLC Első verzió kiadásának dátuma: 2000. október 23. Google AnalyticsAdSense Google Search Console Google Tag Manager

http://biztospenzek.hupont.hu/

//aquarimus.gportal.hu/

//forma1tortenet.gportal.hu/

//sorozatszulejman.gportal.hu/

//ekszerteknos.gportal.hu/

//peptid.gportal.hu/

//lakashazcsere.gportal.hu/

//publiser.hu.gportal.hu/

 
szam

http://11finn.blogspot.com

 

 
Safety Car

Safety Car - Biztonsági autó az F1-ben


A száguldó cirkuszban a különleges események alatt a mezőnyt felvezető autót safety car-nak, vagy másnéven pace car-nak nevezzük.

Ez a "találmány" az Usa-ból érkezett. Amerikában 1910-ben használták először, és komolyabb pályaversenyek az USA-ban ma sem bonyolódhatnak le nélküle. Az F1-be bár az 1973-as kanadai gp-n már bevetettek egy Porsche 914-est, érdekes módon mégis csak 1992-ben tették kötelezővé a biztonsági autó intézményét. Kezdetben évente változtak a márkák, és modellek. Senna imolai tragédiájában például sokak szerint közrejátszhatott az az Opel Vectra, amely talán túlságosan is lelassította a mezőnyt, ezáltal kihűtötte a versenyautók abroncsait...

A biztonsági autónak, és sofőrjének "előteremtése" nem sokkal ezután már az FIA feladata lett, a nemzetközi automobil szövetség pedig hamar egymásra talált a Mercedes Benzzel. A hatalmas reklámot jelentő beszállítói státusz első haszonélvezője egy CLK 55-ös lett, amelyet természetesen - csakúgy mint minden utódját - házi AMG tuninggal láttak el. Bár a televíziós felvételeken úgy tűnik, mintha csupán poroszkálna a biztonsági autó a kis "méregzsák" képességei meggyőzőek: 360 lóerő, öt másodperc alatti 100-ra gyorsulás, és 300 km/h körüli végsebesség. Ez utóbbinak leginkább a monzai célegyenesben veszi hasznát, ahol már 280 km/h-val is száguldott
Bernd Mayländer a safety car hivatalos sofőrje. A GT, és DTM autókkal versenyző, soha nem vezetett Forma 1-es torpedót, de érdekes módon ő is úgy lépet a királykategóriába, ahogyan a legnagyobb sztárok: aZ F3000-es safety car-on edződött. Manapság már óriási a rutinja, a nagydíjak előtt mégis egy órát edz kocsijával az adott pályán, hogy belője magát, és autóját. Mivel a hiba itt kizárt. Nemcsak azért mert hogyan is nézne ki, egy mentésre szoruló biztonsági autó, hanem mert a Formula 1-es gépek motorjainak hűtése, illetve fékeinek, és gumijainak melegen tartása állandó minimum 100 km/h-ás sebességet igényel. Kivédhetetlen esetekkel szemben persze semmit nem tehet a sofőr: néhány éve Monacóban egy edzés után a kanyar miatt láthatatlan, vontatott F1-es autóba rohant bele hátulról Jean Ragnotti , az akkori Renault Clio safety car vezetője, nem kis derültséget keltve ezzel a nezőközönségben...


 Mit lát a versenyző futam közben?


A Forma 1-es autók vezetőülését figyelembe véve inkább egy repülőgép jut a szemlélődő eszébe mint egy személyautó, ésez nem véletlen, hiszen a versenyautók tervezői nagyrészt a repülőgépgyártásból érkeztek a Forma 1-es istállókhoz.

A műszerfalon egy folyadékkristályos (LCD) kijelző tűnik fel leginkább amely jelzi a motor aktuális fordulatszámát, a hűtővíz hőmérsékletét, az aktuális köridőt, a választott sebességfokozatot, és azt, hogy hány kilométerre elegendő üzemanyag van még az autóban. Ami leginkább hiányzik egy átlagos sofőr számára az a sebességmérő, amelyre több ok miatt sincsen szükség. A versenyző az adott viszonyok közti határon autózik, és az a minimális különbség, amely a hajszálnyival jobb köridőtől elválasztja, csak számítógépes elemzések segítségével fedezhető fel (telemetria). A versenyző arról is információt kap a kijelzőn keresztü, hogy milyen távolságban van az előtte autózó versenyző. A vezető hozzávetöleg 70 információt olvashat le a kijelzőről.

A gombok, és kijelzők száma azonban nem olyan borzasztó, mint amire a kívülálló számít. A kormánynak nevezett, de arra csak minimálisan hasonlító szerkezeten kapott helyet a kipörgésgátló (TC) szabályzógombja, a startgép elektronikája, az automata váltó, valamint a kuplung. Egy átlagos kormányom 15-16 kapcsoló van, így a versenyző a kormány elengedése nélkül is szinte mindent tud szabályozni. A kormányon többek között megtalálható az aktuális pálya rajza is. A kormányról leolvasható legfontosabb információ a tökéletes kapcsolás ideje a ledek segítségével. Ennek ismerete nélkül nehéz a jól időzített vissza, és felváltás tehát a maximális teljesítmény kicsiholása a versenygépjárműből. A motor leégését megelőzendő külön kijelző értesíti a versenyzőt a motor túlpörgetésésről. Az eddig felsoroltak mellett a versenyző italt spriccelhet a szájába, változtathat a felfüggesztés keménységén, állíthatja a féknyomást, szervót, a boxutcával fennálló rádiokapcsolat hangerejét, és még millió más dolgot, amelyekről még néha a versenyző sem tudja, hogy léteznek.
 

 
ok

Welcome to the mobile web


youtube csatotnam

instagram

https://0mediablogok.blogspot.com/

https://1vulkan.blogspot.com/

http://11finn.blogspot.com

https://hazunktajan.blogspot.com/ 

https://betegsegmegelozes.blogspot.com/ 

https://hovautazzunk.blogspot.com/ 

https://bulvarosmedia.blogspot.com/

 //havifix.gportal.hu //peptid.gportal.hu

//aquarimus.gportal.hu/

//forma1tortenet.gportal.hu/

//sorozatszulejman.gportal.hu/

//ekszerteknos.gportal.hu/

//peptid.gportal.hu/

//lakashazcsere.gportal.hu/

//publiser.hu.gportal.hu/

https://netespenzforrasok.

blogspot.com/

//aquarimus.gportal.hu/ 

//forma1tortenet.gportal.hu/

//sorozatszulejman.gportal.hu/ 

 
 

Top 10 Magyar Instagram Sztár

influencertoplista
 
1. Palvin Barbara          10 235 131
2. Dzsudzsák Balázs   1 002 916
3. Enji Night             668 949
4. Andy Csinger             555 827
5. Tóth Attila             513 090
6. Hódi Pamela             439 508
7. Varga Viktória             424 847
8. Edina Kulcsár             403 063
9. Istenes Bence             398 604
10. Bercsenyi Balazs     395 369
 
 

Top 10 Magyar Youtube Csatorna

 
 
1. VamosART Drawing 1630000
2. PamKutya         1150000
3. Videómánia         1130000
4. Peter Bence          892000
5. KerekMese          758000
6. Radics Peti          736000
7. TheVR                  685000
8. Barni.                  630000
9. luckeY                  628000
10. UNFIELD                  623000

 

 
partnerek
 

Tartalom


Ha neked is bejött az F-Zero 99, de túl sok nehézséget okoz, itt olvashatsz néhány tippet és trükköt, hogy jobban menjen    *****    A manga alapján a Migi to Dali ígérkezik a 2023 õszi szezon legrejtélyesebb animéjének. Érdemes lesz megnézni.    *****    Közel 20 év után visszatért az F-Zero sorozat. És micsoda visszatérés volt! Olvass róla itt.    *****    Mindenkinek kedvezõ árakkal, születési horoszkóp, párkapcsolati elemzés, gyermek és gyermektervezési horoszkóp! Kattints    *****    A Super Mario Bros. Movie az idei év egyik legjövedelmezõbb animációja. De vajon annyira jó is? Olvass róla itt.    *****    A Gran Turismo azon filmadaptációk közé tartozik, amit érdemes megnézni. Olvass róla a Gaming Haven-en!    *****    A most õsszel érkezõ Yuzuki-san Chi no Yon Kyoudai. ígéretes animének tûnik. A négy testvérrõl bemutatót itt olvashatsz.    *****    RITA-ORA.NET / Megnyílt Magyarország egyetlen Rita Ora rajongói oldala! Látogass el hozzánk és olvasd el a friss híreket    *****    Ismerd meg a Bakuten!!-t, olvasd el az 1. rész részletes elemzését! Késõbb további elemzések várhatók. Anime Odyssey!    *****    Találd meg álmaid otthonát! Simonyi ingatlan Debrecen Találd meg álmaid otthonát! Simonyi ingatlan Debrecen Álom otthon.    *****    Mivel a Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru anime karakterei fiatal felnõttek, ezért a személyiségüket is mélyebben lehet elemezni.    *****    A Wave Race: Blue Storm egy nagyon jó nyári játék. És még több más játékról is olvashatsz: The Gaming Haven!    *****    Ha augusztus 19, akkor Haikyuu!!-nap! A közzétett bejelentésekrõl olvashatsz itt.    *****    Barbie(2023) - Barbie(2023) - Barbie(2023) Barbie(2023) Barbie(2023) Barbie(2023) Barbie(2023) Barbie(2023) Barbie(2023)    *****    A Wave Race 64 több mint 25 éve jelent meg, mégis jó minden nyáron játszani vele. Több más játékról is olvashatsz itt!    *****    Folyamatosan bõvülõ információk a Donkey Kong-tól a Super Mario Bros. Wonder-ig. Hungarian Super Mario Fan Club!    *****    Rózsaszínbe csomagolt társadalomkritika - Barbie(2023) - Rózsaszínbe csomagolt társadalomkritika - Barbie(2023)    *****    A Romeo no Aoi Sora egy csodálatos anime. Errõl és több más animérõl is olvashatsz. Anime Odyssey!    *****    Arikawa Hiro: A búcsúzó macska mellett több könyvrõl is olvashatsz recenziókat. Nézz szét a bõvülõ magánkönyvtáramban.    *****    Most rendelhetsz saját, vagy szeretteid részére születési horoszkópot és 3 éves elõrejelzést nagyon kedvezõ áron. KATT!