Mindent a Forma 1-ről
Mindent a Forma 1-ről

Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Lnkcsere
https://www.google.com/ping? sitemap=//forma1tortenet.gportal.hu/sitemap.xml My AMP Page

forma1tortenet

https://dollarnyero.blogspot.com

https://pipikerozella.blogspot.com

http://mihalyfogas-dollarnyero.blogspot.com

https://alternativenergiak.blogspot.com

//finescoop.gportal.hu ekszerteknosok

https://www.amazon.com/

http://11finn.blogspot.com

http://1ujrahasznosit.blogspot.com

 http://11otthon.blogspot.com

http://gyogyvi.blogspot.com

https://netespenzforrasok.blogspot.com/

 https://dollarnyero.blogspot.com/

https://pipikerozella.blogspot.com/

 http://mihalyfogas-dollarnyero.blogspot.com

/ https://alternativenergiak.blogspot.com/

 //havifix.gportal.hu //peptid.gportal.hu

A Google LLC amerikai, tőzsdén bejegyzett részvénytársaság, amit eredetileg zártkörűen működő társaságként alapítottak 1998-ban, és aminek a nevéhez fűződik a Google keresőmotor kifejlesztése és üzemeltetése. A Google központja a „Googleplexben” található, Kalifornia államban, Mountain View-ban. Wikipédia Elnök-vezérigazgató: Sundar Pichai (2015. okt. 2.–) Felkapott Alkalmazottak száma: 114,096 (Q3 2019) Alapítva: 1998. szeptember 4., Menlo Park, Kalifornia, Egyesült Államok Anyaszervezet: Alphabet Inc. (2015–) Leányvállalatok: YouTube, Google.org, Firebase, Dialogflow, TOVÁBBIAK Alapítók: Larry Page, Sergey Brin Fejlesztők: Google LLC Első verzió kiadásának dátuma: 2000. október 23. Google AnalyticsAdSense Google Search Console Google Tag Manager

http://biztospenzek.hupont.hu/

//aquarimus.gportal.hu/

//forma1tortenet.gportal.hu/

//sorozatszulejman.gportal.hu/

//ekszerteknos.gportal.hu/

//peptid.gportal.hu/

//lakashazcsere.gportal.hu/

//publiser.hu.gportal.hu/

 
szam

http://11finn.blogspot.com

 

 
Safety Car

Safety Car - Biztonsági autó az F1-ben


A száguldó cirkuszban a különleges események alatt a mezőnyt felvezető autót safety car-nak, vagy másnéven pace car-nak nevezzük.

Ez a "találmány" az Usa-ból érkezett. Amerikában 1910-ben használták először, és komolyabb pályaversenyek az USA-ban ma sem bonyolódhatnak le nélküle. Az F1-be bár az 1973-as kanadai gp-n már bevetettek egy Porsche 914-est, érdekes módon mégis csak 1992-ben tették kötelezővé a biztonsági autó intézményét. Kezdetben évente változtak a márkák, és modellek. Senna imolai tragédiájában például sokak szerint közrejátszhatott az az Opel Vectra, amely talán túlságosan is lelassította a mezőnyt, ezáltal kihűtötte a versenyautók abroncsait...

A biztonsági autónak, és sofőrjének "előteremtése" nem sokkal ezután már az FIA feladata lett, a nemzetközi automobil szövetség pedig hamar egymásra talált a Mercedes Benzzel. A hatalmas reklámot jelentő beszállítói státusz első haszonélvezője egy CLK 55-ös lett, amelyet természetesen - csakúgy mint minden utódját - házi AMG tuninggal láttak el. Bár a televíziós felvételeken úgy tűnik, mintha csupán poroszkálna a biztonsági autó a kis "méregzsák" képességei meggyőzőek: 360 lóerő, öt másodperc alatti 100-ra gyorsulás, és 300 km/h körüli végsebesség. Ez utóbbinak leginkább a monzai célegyenesben veszi hasznát, ahol már 280 km/h-val is száguldott
Bernd Mayländer a safety car hivatalos sofőrje. A GT, és DTM autókkal versenyző, soha nem vezetett Forma 1-es torpedót, de érdekes módon ő is úgy lépet a királykategóriába, ahogyan a legnagyobb sztárok: aZ F3000-es safety car-on edződött. Manapság már óriási a rutinja, a nagydíjak előtt mégis egy órát edz kocsijával az adott pályán, hogy belője magát, és autóját. Mivel a hiba itt kizárt. Nemcsak azért mert hogyan is nézne ki, egy mentésre szoruló biztonsági autó, hanem mert a Formula 1-es gépek motorjainak hűtése, illetve fékeinek, és gumijainak melegen tartása állandó minimum 100 km/h-ás sebességet igényel. Kivédhetetlen esetekkel szemben persze semmit nem tehet a sofőr: néhány éve Monacóban egy edzés után a kanyar miatt láthatatlan, vontatott F1-es autóba rohant bele hátulról Jean Ragnotti , az akkori Renault Clio safety car vezetője, nem kis derültséget keltve ezzel a nezőközönségben...


 Mit lát a versenyző futam közben?


A Forma 1-es autók vezetőülését figyelembe véve inkább egy repülőgép jut a szemlélődő eszébe mint egy személyautó, ésez nem véletlen, hiszen a versenyautók tervezői nagyrészt a repülőgépgyártásból érkeztek a Forma 1-es istállókhoz.

A műszerfalon egy folyadékkristályos (LCD) kijelző tűnik fel leginkább amely jelzi a motor aktuális fordulatszámát, a hűtővíz hőmérsékletét, az aktuális köridőt, a választott sebességfokozatot, és azt, hogy hány kilométerre elegendő üzemanyag van még az autóban. Ami leginkább hiányzik egy átlagos sofőr számára az a sebességmérő, amelyre több ok miatt sincsen szükség. A versenyző az adott viszonyok közti határon autózik, és az a minimális különbség, amely a hajszálnyival jobb köridőtől elválasztja, csak számítógépes elemzések segítségével fedezhető fel (telemetria). A versenyző arról is információt kap a kijelzőn keresztü, hogy milyen távolságban van az előtte autózó versenyző. A vezető hozzávetöleg 70 információt olvashat le a kijelzőről.

A gombok, és kijelzők száma azonban nem olyan borzasztó, mint amire a kívülálló számít. A kormánynak nevezett, de arra csak minimálisan hasonlító szerkezeten kapott helyet a kipörgésgátló (TC) szabályzógombja, a startgép elektronikája, az automata váltó, valamint a kuplung. Egy átlagos kormányom 15-16 kapcsoló van, így a versenyző a kormány elengedése nélkül is szinte mindent tud szabályozni. A kormányon többek között megtalálható az aktuális pálya rajza is. A kormányról leolvasható legfontosabb információ a tökéletes kapcsolás ideje a ledek segítségével. Ennek ismerete nélkül nehéz a jól időzített vissza, és felváltás tehát a maximális teljesítmény kicsiholása a versenygépjárműből. A motor leégését megelőzendő külön kijelző értesíti a versenyzőt a motor túlpörgetésésről. Az eddig felsoroltak mellett a versenyző italt spriccelhet a szájába, változtathat a felfüggesztés keménységén, állíthatja a féknyomást, szervót, a boxutcával fennálló rádiokapcsolat hangerejét, és még millió más dolgot, amelyekről még néha a versenyző sem tudja, hogy léteznek.
 

 
ok

Welcome to the mobile web


youtube csatotnam

instagram

https://0mediablogok.blogspot.com/

https://1vulkan.blogspot.com/

http://11finn.blogspot.com

https://hazunktajan.blogspot.com/ 

https://betegsegmegelozes.blogspot.com/ 

https://hovautazzunk.blogspot.com/ 

https://bulvarosmedia.blogspot.com/

 //havifix.gportal.hu //peptid.gportal.hu

//aquarimus.gportal.hu/

//forma1tortenet.gportal.hu/

//sorozatszulejman.gportal.hu/

//ekszerteknos.gportal.hu/

//peptid.gportal.hu/

//lakashazcsere.gportal.hu/

//publiser.hu.gportal.hu/

https://netespenzforrasok.

blogspot.com/

//aquarimus.gportal.hu/ 

//forma1tortenet.gportal.hu/

//sorozatszulejman.gportal.hu/ 

 
 

Top 10 Magyar Instagram Sztár

influencertoplista
 
1. Palvin Barbara          10 235 131
2. Dzsudzsák Balázs   1 002 916
3. Enji Night             668 949
4. Andy Csinger             555 827
5. Tóth Attila             513 090
6. Hódi Pamela             439 508
7. Varga Viktória             424 847
8. Edina Kulcsár             403 063
9. Istenes Bence             398 604
10. Bercsenyi Balazs     395 369
 
 

Top 10 Magyar Youtube Csatorna

 
 
1. VamosART Drawing 1630000
2. PamKutya         1150000
3. Videómánia         1130000
4. Peter Bence          892000
5. KerekMese          758000
6. Radics Peti          736000
7. TheVR                  685000
8. Barni.                  630000
9. luckeY                  628000
10. UNFIELD                  623000

 

 
partnerek
 

Tartalom


Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!